Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
Bakanlığın Datça’da ‘rant’ ısrarı: Rapora itiraz edildi
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Çevre Bakanlığı, bilirkişilerin ‘ÇED olumlu kararı uygun değil’ raporu verdiği Datça Yat Limanı Projesi’ne ilişkin…
Fed faiz kararı ne zaman Aralık 2024? Fed faizi artıracak mı, düşürecek mi?
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Merkez Bankası'nın Aralık ayı faiz kararının ne zaman açıklanacağı yatırımcılar tarafından…
Kiracılara müjdeli haber: Yeni uygulama fahiş zamların önüne geçebilir
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Kira sözleşmelerinin E-Devlet üzerinden hazırlanması uygulaması geçtiğimiz haftalarda kullanıma açıldı. 4 Kasım itibari ile devreye…